{{ photos[activeIndex].image_description }}
E-mail

7 rad, jak si zorganizovat pracovní prostor: Podpořte produktivitu i kreativitu

Výzkumy hovoří jasně: když víme, kde se věci, které potřebujeme, nacházejí, jsme produktivnější a pozitivně naladění. A platí to jak pro věci fyzické, na pracovním stole, tak i digitální, v pracovním počítači. Udržování záležitostí v tom nejlepším pořádku má také významné psychologické výhody, proto se skutečně vyplácí zapracovat na systematické organizaci pracovního prostoru. Jak na to?

  • pracovna

Mohlo by vás zajímat

LEVANDULE na vaší zahradě a její využití
Jaro a mravenci – jak zamezit jejich prvním návštěvám v naší domácnosti?
Udělejte si jarní výzdobu na dveře, okna i parapety
Jak přivést do místností více denního světla?
Jak udržet pořádek v dětských kresbách a školních dokumentech?
Vytopený byt či dům – jak postupovat a na koho se obrátit?
Jak dát staré kuchyni moderní vzhled? Inspirace pro rychlou proměnu
Jste minimalista nebo maximalista? Jakému stylu dáváte přednost? Který vám sedí více a který méně?
Foto: {{ (activeIndex + 1) + "/" + photos.length }}
Odeslat odkaz na email